Poszukujemy Koordynatora/ki platformy internetowej!

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój platformy internetowej dla pacjentów onkologicznych i ich bliskich: centrumkryzysowe.org.pl

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie architektury informacji każdego z nowych obszarów projektu
  • Bezpośrednia współpraca ze specjalistami/tkami przy tworzeniu treści merytorycznych
  • Obsługa CMS, aktualizacja treści na stronie
  • Stała współpraca z Software Housem, zgłaszania poprawek i nadzorowanie prac
  • Pośredniczenie pomiędzy wykonawcami zewnętrznymi a zespołem
  • Reprezentowanie Stowarzyszenia na spotkaniach z partnerami, przedstawianie projektu
  • Planowanie i prowadzenie testów użyteczności z grupą docelową pacjentów/ek i ich bliskich, opracowywanie wyników tych spotkań
  • Komunikacja ze wszystkimi stronami biorącymi udział w projekcie: specjaliści, wykonawcy, sponsorzy, partnerzy
  • Techniczna obsługa strony Stowarzyszenia w podstawowym zakresie, kontakt z developerką
  • Tworzenie materiałów usprawniających pracę zdalną zespołu
  • Wspieranie zespołu w codziennej pracy
  • Sporadycznie organizowanie planów zdjęciowych, współtworzenie scenariuszy to filmów edukacyjnych
  • Pisanie tekstów na stronę w oparciu o materiały edukacyjne
  • Tworzenie landingpage’y i newsletterów za pomocą platformy e-mailingowej

Umiejętności:

  • Znajomość pakietu Microsoft i Google
  • Samodzielność, pomysłowość i zaangażowanie
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy wielozadaniowej przy napiętych terminach
  • Gotowość do uczenia się zagadnień związanych z technologią i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i logicznego układania treści
  • Silne umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, umiejętność dostosowania języka do rozmówcy
  • Umiejętność obsługi CMS WordPress
  • Znajomość języka angielskiego

Dodatkowe atuty:

  • Podstawowa znajomość Figmy
  • Znajomość branży NGO
  • Znajomość GetResponse
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

Dodatkowe informacje:

  • proponujemy pracę w pełnym wymiarze godzin
  • praca hybrydowa (częściowa możliwość pracy zdalnej)
  • płatne szkolenie przygotowujące przed rozpoczęciem pracy

Na zgłoszenia czekamy do 28 lutego! Prosimy o przysłanie CV wraz ze zdjęciem na adres biuro@ruchspoleczny.org.pl

Masz pytania? Zadzwoń pod numer 601 755 301.