Poszukujemy PROJECT MANAGERA DS. KOMUNIKACJI
Stowarzyszenie PARS Polskie Amazonki Ruch Społeczny poszukuje PROJECT MANAGERA DS. KOMUNIKACJI.
Jesteśmy ruchem społecznym dla wszystkich pacjentów onkologicznych i ich bliskich. Pomagamy poradzić sobie z rakiem na każdym etapie leczenia i zdrowienia. Podpowiadamy, jak odnaleźć się w systemie opieki onkologicznej oraz jak i gdzie uzyskać niezbędne informacje. Przeprowadzamy krok po kroku przez wszystkie fazy leczenia choroby nowotworowej. Wzmacniamy chorych i ich bliskich w radzeniu sobie ze stresem, wynikającym z diagnozy. Prowadzimy i rozwijamy platformę dla pacjentów onkologicznych i ich bliskich: centrumkryzysowe.org.pl oraz infolinię.
Odwiedź nasze strony: www.ruchspoleczny.org.pl oraz www.centrumkryzysowe.org.pl.
Opis stanowiska:
W naszym stowarzyszeniu – Project Manager ds. komunikacji, to osoba odpowiedzialna za komunikację (zewnętrzną i wewnętrzną), oraz skutecznie zarządzająca różnorodnymi projektami związanymi z promocją i kampaniami edukacyjnymi.
Obowiązki:
- Realizacja strategii komunikacji zewnętrznej stowarzyszenia zgodnie z przygotowanym harmonogramem (przygotowywanie informacji prasowych, newsletterów, materiałów o charakterze promocyjnym);
- Budowanie rozpoznawalności organizacji oraz jej kluczowych projektów.
- Aktywne poszukiwanie możliwości promocji działań realizowanych przez stowarzyszenie;
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, influencerami oraz partnerami;
- Tworzenie koncepcji działań komunikacyjnych i promocyjnych we współpracy z innymi członkami zespołu (w tym ze specjalistą ds. Social Media i strategii);
- Zarządzanie różnorodnymi projektami z obszaru komunikacji, włączając w to planowanie, koordynację, monitorowanie postępów oraz raportowanie.
- Zapewnienie wysokiej jakości realizacji prowadzonych projektów zgodnie z określonymi wytycznymi. Współpraca z zespołem i partnerami zewnętrznymi;
- Strategiczny nadzór nad komunikacją organizacji; analiza wyników i doskonalenie;
- Możliwość reprezentowania stowarzyszenia podczas wydarzeń;
- Wypracowywanie i wdrażanie procedur usprawniających komunikację wewnętrzną.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy jako specjalista ds. komunikacji
- Doświadczenie pozwalające na samodzielną pracę na stanowisku Project Managera
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i zarządzania czasem
- Zdolność skutecznego zarządzania projektami
- Empatia i zrozumienie specyfiki działania organizacji
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Możliwość pracy w uznanym i dynamicznie rozwijającym się stowarzyszeniu działającym na rzecz pacjentów onkologicznych;
- Zaangażowane, dynamiczne i inspirujące środowisko pracy;
- Możliwość pracy hybrydowej, indywidualne określenie warunków współpracy; zatrudnienie na pełen etat;
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach branżowych.
Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres email: biuro@ruchspoleczny.org.pl z tytułem „Aplikacja na stanowisko Project Managera ds. komunikacji”.