Poszukujemy PROJECT MANAGERA DS. KOMUNIKACJI

Stowarzyszenie PARS Polskie Amazonki Ruch Społeczny poszukuje PROJECT MANAGERA DS. KOMUNIKACJI.

Jesteśmy ruchem społecznym dla wszystkich pacjentów onkologicznych i ich bliskich. Pomagamy poradzić sobie z rakiem na każdym etapie leczenia i zdrowienia. Podpowiadamy, jak odnaleźć się w systemie opieki onkologicznej oraz jak i gdzie uzyskać niezbędne informacje. Przeprowadzamy krok po kroku przez wszystkie fazy leczenia choroby nowotworowej. Wzmacniamy chorych i ich bliskich w radzeniu sobie ze stresem, wynikającym z diagnozy. Prowadzimy i rozwijamy platformę dla pacjentów onkologicznych i ich bliskich: centrumkryzysowe.org.pl oraz infolinię.

Odwiedź nasze strony: www.ruchspoleczny.org.pl oraz www.centrumkryzysowe.org.pl.

Opis stanowiska:

W naszym stowarzyszeniu – Project Manager ds. komunikacji, to osoba odpowiedzialna za komunikację (zewnętrzną i wewnętrzną), oraz skutecznie zarządzająca różnorodnymi projektami związanymi z promocją i kampaniami edukacyjnymi.

Obowiązki:

  • Realizacja strategii komunikacji zewnętrznej stowarzyszenia zgodnie z przygotowanym harmonogramem (przygotowywanie informacji prasowych, newsletterów, materiałów o charakterze promocyjnym);
  • Budowanie rozpoznawalności organizacji oraz jej kluczowych projektów.
  • Aktywne poszukiwanie możliwości promocji działań realizowanych przez stowarzyszenie;
  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, influencerami oraz partnerami;
  • Tworzenie koncepcji działań komunikacyjnych i promocyjnych we współpracy z innymi członkami zespołu (w tym ze specjalistą ds. Social Media i strategii);
  • Zarządzanie różnorodnymi projektami z obszaru komunikacji, włączając w to planowanie, koordynację, monitorowanie postępów oraz raportowanie.
  • Zapewnienie wysokiej jakości realizacji prowadzonych projektów zgodnie z określonymi wytycznymi. Współpraca z zespołem i partnerami zewnętrznymi;
  • Strategiczny nadzór nad komunikacją organizacji; analiza wyników i doskonalenie;
  • Możliwość reprezentowania stowarzyszenia podczas wydarzeń;
  • Wypracowywanie i wdrażanie procedur usprawniających komunikację wewnętrzną.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy jako specjalista ds. komunikacji
  • Doświadczenie pozwalające na samodzielną pracę na stanowisku Project Managera
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i zarządzania czasem
  • Zdolność skutecznego zarządzania projektami
  • Empatia i zrozumienie specyfiki działania organizacji
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w uznanym i dynamicznie rozwijającym się stowarzyszeniu działającym na rzecz pacjentów onkologicznych;
  • Zaangażowane, dynamiczne i inspirujące środowisko pracy;
  • Możliwość pracy hybrydowej, indywidualne określenie warunków współpracy; zatrudnienie na pełen etat;
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach branżowych.

Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres email: biuro@ruchspoleczny.org.pl z tytułem „Aplikacja na stanowisko Project Managera ds. komunikacji”.